Είδος: Θρίλερ, Μυστηρίου, Επιστημονικής Φαντασίας
Γράφει ο Νίκος Ρέντζος
ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ
Σκηνοθεσία:Ernie Barbarash Σενάριο:John Turman Παίζουν:Cuba Gooding Jr., Neal McDonough, Nicki Aycox |
ΥΠΟΘΕΣΗ: Ερευνητής δημοσιογράφος, που γράφει άρθρα και βιβλία για τη ζωή εγκληματιών, θα βρεθεί πρόσωπο με πρόσωπο με έναν κατά συρροή δολοφόνο όταν στα υποψήφια θύματά του βρίσκεται μια δικηγόρος, με την οποία ο δημοσιογράφος διατηρούσε παράνομη σχέση. Ένα σημειωματάριο, το οποίο παραπέφτει από το δολοφόνο, δείχνει όλους τους επόμενους φόνους που σχεδιάζει να κάνει, με ακριβή ημερομηνία και ο δημοσιογράφος θα προσπαθήσει να τον σταματήσει.
ΑΠΟΨΗ: Κι όμως, αυτός ο τύπος που παίζει σε ό,τι βιντεοσκουπίδι κυκλοφορεί τελευταία, ήταν νικητής του Όσκαρ β' ρόλου, το 1996. Προσωπικά δε μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς δεν θεώρησα τον Γκούντινγκ Τζ. καλό ηθοποιό ποτέ, αλλά είναι να απορείς με το πως διαχειρίστηκε την καριέρα του μετά το Όσκαρ.
Αυτά τα λίγα για τον κύριο Κούμπα Γκούντινγκ και πάμε επί της ουσίας. Ποιας ουσίας δηλαδή, που ανούσια "έφαγα" μιάμιση ώρα βλέποντας το θριλεράκι του 2011, στο οποίο πρωταγωνιστεί, με τον Ελληνικό τίτλο : Αντίστροφη Μέτρηση. Μια αντίστροφη μέτρηση που για τον Γκούντινγκ έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό, πρωταγωνιστώντας σε οτιδήποτε του προτείνουν εδώ και μια δεκαετία και βάλε.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. Ανούσια πλάνα, που τραβάνε σε διάρκεια χωρίς κανένα λόγο, είναι η κατάληξη κακογραμμένων διαλόγων μεταξύ των πρωταγωνιστών, οι οποίοι διεκπεραιώνουν χωρίς καμία διάθεση να ερμηνεύσουν. Καθόλου νεύρο, καμία πρωτοτυπία και καθόλου μεράκι λοιπόν σε αυτό το χαμηλού κόστους θρίλερ επιστημονικής φαντασίας, το οποίο προσπαθεί ωστόσο να σε εκπλήξει με ένα σεναριακό τρικ, όμως, ειδικά για όσους παρακολουθούν ταινίες του ίδιου είδους (θρίλερ-επιστημονική φαντασία), μοιάζει προβλέψιμη εξέλιξη αν συνδυάσεις όσα διαδραματίζονται μέχρι τη μέση του φιλμ.
Δύο λέξεις μου έρχονται στο μυαλό, τις οποίες θα μπορούσα να είχα γράψει από την αρχή του κειμένου κι αυτό όχι γιατί το Ticking Clock δεν είναι καλογραμμένο ή γιατί δεν έχει καλές ερμηνείες αλλά γιατί δεν υπάρχει καθόλου μεράκι, συστατικό βασικό (και) στο σινεμά. Δύο λέξεις λοιπόν: Προς Αποφυγή.
Βαθμολογία άλλων ιστοσελίδων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου