17.2.19

Close (2019)

Είδος: Θρίλερ, Δράσης

"Αργή, πάρα πολύ αργή εξέλιξη σε ένα φιλμ που φαίνεται να ξεκίνησε με  άλλες προοπτικές, επιθυμώντας να γίνει ένα θρίλερ κυνηγητού και πολιτικών διαστάσεων αλλά στο δρόμο κάτι δε λειτουργεί. Πέρα από μια σκηνή έντασης, όχι πολύ καλά δοσμένη αλλά που βγαίνει μια προσπάθεια, δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να σου προκαλεί, έστω και λίγη, αγωνία."


ΚΟΝΤΑ
Σκηνοθεσία:Vicky Jewson
Σενάριο:Vicky Jewson,Rupert Whitaker
Παίζουν:Noomi Rapace,
Olivia Jewson,Abdellatif Chaouqi
Γράφει ο Νίκος Ρέντζος
 Η καλή ηθοποιός Νόομι Ραπάς προσπαθεί να πάρει στην πλάτη της την ταινία που σκηνοθέτησε η Βίκυ Τζούσον αλλά η σκηνοθέτις την προδίδει και καταλήγει να περιφέρεται σε μια ταινία που δεν ξέρει ούτε τι ηρωίδα θέλει να έχει, ούτε τι θέλει να δώσει στο θεατή. Δεν είναι ταινία δράσης, δεν είναι θρίλερ, δεν είναι δράμα. Είναι κάτι που προσπαθεί να μπλέξει όλα αυτά, χωρίς να κάνει τίποτα από αυτά σε ικανοποιητικό βαθμό.
  Η Ραπάς παίζει μια σωματοφύλακα με πληγωμένο παρελθόν, προσωπικό κι επαγγελματικό, η οποία αναλαμβάνει την προστασία της κόρης ενός εκατομμυριούχου που μόλις έχει πεθάνει. Η κόρη ζει με την μητριά της, η οποία ασχολείται με τις επενδύσεις του συζύγου. Ένα σχέδιο για επένδυση στο Μαρόκο είναι αυτό που προκαλεί την αναστάτωση καθώς όλα φαίνεται να κινούνται για την κατάρριψη του και την πτώση των μετοχών της εταιρείας του μακαρίτη. Μια απόπειρα απαγωγής που αποτρέπει η σωματοφύλακας, φέρνει προστάτη και προστατευόμενο κυνηγημένους στους δρόμους του Μαρόκο, να προσπαθούν να ανακαλύψουν ποιος κρύβεται πίσω απ' όλα αυτά.
  Αργή, πάρα πολύ αργή εξέλιξη σε ένα φιλμ που φαίνεται να ξεκίνησε με άλλες προοπτικές, επιθυμώντας να γίνει ένα θρίλερ κυνηγητού και πολιτικών διαστάσεων αλλά στο δρόμο κάτι δε λειτουργεί. Πέρα από μια σκηνή έντασης, όχι πολύ καλά δοσμένη αλλά που βγαίνει μια προσπάθεια, δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να σου προκαλεί, έστω και λίγη, αγωνία.
  Το σενάριο προσπαθεί να στήσει μια ιστορία που ποντάρει στη σχέση σωματοφύλακα και προστατευόμενης αλλά δε μπορεί να τους δώσει ουσιαστικά καλούς διαλόγους κι έτσι μένει να κάνουν ότι μπορούν οι ηθοποιοί με αυτό που τους δίνεται και δυστυχώς δε μπορούν κάνουν πολλά.
  Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από έναν αφηγητή που δεν είναι καλός αφηγητής, που δεν έχει δομή στο λόγο του και χάνεται στους διαδρόμους της ιστορίας που θέλει να πει, προσπαθώντας να μας δώσει διάφορα στοιχεία και να κάνει την ιστορία του μεγαλύτερη και πιο ενδιαφέρουσα, πετυχαίνοντας εν τέλει ακριβώς το αντίθετο. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και στην ταινία μας. Θέλει να μπλέξει αρκετά πράγματα, χαρακτήρες και γεγονότα, χάνοντας την ουσία.



Βαθμολογία άλλων ιστοσελίδων
PopCorn
IMDb


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου